Rabu, 15 Disember 2010

AWAS BLER NAMPAK KOD NIE!!!!!

1. E 100 16. E 280 31. E 434 46. .E 482
2. E 110 17. E 300 32. E 435 47. E 483
3. E 120 18. E 301 33. E 436 48. E 491
4. E 140 19. E 325 34. E 440 49. E 492
5. E 141 20. E 326 35. E 441 50. E 493
6. E 153 21. E 327 36. E 470 51. E 494
7. E 160 22. E 334 37. E 471 52. E 495
8. E 161 23. E 335 38. E 472 53. E 542
9. E 210 24. E 336 39. E 473 54. E 570
10. .E 213 25. E 337 40. E 474 55. E 572
11. E 214 26. E 422 41. E 475 56. E 631
12. E 216 27. E 430 42. E 476 57. E 635
13. E 234 28. E 431 43. E 477 58. E 904
14. E 252 29. E 432 44. E 478 59. E 920
15. E 270 30. E 433 45. E 481

Yang jelas nye…..pringles pun ader gak lemak binantang ni…kalau tak caya tengok ada E471 kat ingredients nya tu…memang patut lah Allah turunkan bala virus influenza tu….

Tidak hairan lah kalau sekarang ni ramai sangat samseng, yang muda, yang tua..laki..perempuan. ..sama jer…..solat yang wajib main tinggal je..doa pun banyak yang tak termakbul ekoran makanan2 seperti ni yang jadi darah daging…… .nauzubillah. .

Bagaimana nak lahirkan lebih ramai islam yang betul2 ‘muslim’… dari kecik dah disuapkan dengan makanan2 mengarut ni… yang hairan nya bagaimana boleh ada tanda HALAL bagi makanan2 tersebut?
Bijaknya orang2 kafir memperdayakan orang2 Islam hanya dengan makanan….. . Kebijaksanaan mereka takkan kekal lama…

Tapi…ingatlah suatu masa yang telah ditetapkan oleh Allah swt, orang2 mukmin akan bangkit jua…

Jika kita sedar dan prihatin..forward lah untuk rakan2 seislam…semoga kita lebih berhati2 dengan tipu daya & helah musuh2 Allah swt..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan