Rabu, 7 April 2010

Suatu hari di bilik SPA...

Dalam sebuah bilik SPA. Ada 3 orang lelaki dari Amerika, Jepun Dan Afrika.
Sedang istirehat di bilik spa tersebut tiba-tiba bunyi mesej masuk bip bip.
Kemudian lelaki amerika tersenyum sambil menekan butang ditangan beliau
sambil tersengih dan berkata “oh tangan saya dilengkapi dengan cip yang
membolehkan saya menerima sms di tapak tangan sahaja” Tak lama selepas itu
bunyi talipon krit krit lelaki jepun angkat jarinya dan bercakap cakap.
Kemudian dia berkata jari saya dilengkapi cip dan membolehkan saya bercakap
menggunakan jari tanpa menggunakan handset. Oleh kerana ke-2 2 negara itu
terlalau maju, lelaki afrika dengan risaunya sehingga beliau sakit perut.
Kemudian dia pergi tandas melepaskan hajat. Oleh kerana tiada air beliau
membasuh gunakan kertas dan meninggalkan sisa2 kertas dicelah celah punggungnya.
Ketika kembali ke bilik spa tiba-tiba lelaki amerika berkata “ apa dicelah
punggung awak tu” lalu dengan selamba lelaki afrika itu berkata “emmmm saya
baru menerima faks
Kedua lelaki lain????

.

__,_._,___

Tiada ulasan:

Catat Ulasan